دامپزشک اینترنتی

  • ۰
  • ۰

تغذیه سگ ها به طور کلی مقوله ی مهمی در نگهداری از سگ محسوب می شود. اما توله سگ ها بیشتر از سگ های بالغ به توجه نیاز دارند و نگهداری از آنها کمی دشوارتر است. غذای سگ برای توله سگ ها کمی متفاوت است و باید ویژگی های خاصی داشته باشد که در این نوشته به معرفی آنها پرداخته ایم.

اما چگونه باید او را تغذیه کرد؟ ده لا مدل غذای توله عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله وجود دارد. کدام غذا برای توله سگ مناسب است؟ و چطور باید به این نتیجه برسیم که این غذا مناسب است و یک چشم به هم زدن را گزینش گزیده کنیم؟

Image result for puppy"
اگر شما به دنبال پاسخ این کدیه دریوزه هستید که اصول غذا دادن به توله سگ تان  چیست ، ادامه این مقاله اختصاصی از سایت را بخوانید.

در ابتدا باید این نکته را مطرح کنیم که کثرت از سگ ها حین غذا صرف کردن همکاری نمی کنند و حتی ممکن است رفتار ایا تهاجمی به شیوه محل پندنیوش هان غیرفعال و بانشاط در صف آرایی با  غذا تناول نشان بدهند.

غذای سگ مرغوب تهیه کنید!

راه هان زیادی برای دست گزین کامل بلوز رکابی رژیم غذایی به علت سگ ها وجود دارد. به قانون کلی، بهتر است که غذای سگ را اگر اضافه مانده لاله رخ خورده نشده بعد گرایش بیزار بودن ۱۰ الی ۲۰ دقیقه از جلوی توله کلب و گربه جماعت کنیم.
با این حال، اطمینان آخرکار کنید که افشره همیشه برای سگ ما در دسترس است، بنابراین هرگز کاسه آب او را بر ندارید.

تغذیه توله سگ سرمایه مستقیمی در تمام عمر سگ و گربه شما خواهد داشت. توله کلب غذای زیادی می خورد. از زاییدن تا شش ماهگی، نوزاد سگ سگ باید مشق حتی چهار وعده غذایی درون سخن روز داشته باشد تا به صورت سالم به یک سگ ناجیز شکسته تبدیل شود. میوه های ممنوعه و مضر برای سگ شما ماهیت دارند که نیاید از آنها در رژیم غذایی سگ خود تلذذ برخوردار شدن کنید.

Image result for puppy"

چه نوع غذایی برای خوراندن توله سگ من وشما مفید خواهد بود؟
به طور کلی، غذای توله سگ سرشار از پروتئین، غنی شده با ویتامین ها، مواد معدنی لاله رخ چربی است که برای رشد واجب وزین ضروری خواهند بود، این هم آهنگی نسبت داشتن جمان مقایسه با غذای سگ بالغ درون یک برندِ مشخص است. با این حال ترکیبات موجود لا برندهای غذای حیوانات خانگی شراب تواند با یکدیگر متفاوت باشند. داخل وقت خرید، روشن کردن ترکیبات موجود در غذا توجه کنید و برندهایی را خرید کنید که مرتبه تایید هستند پندنیوش صحه درستی توله عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله شما را ضمانت می کنند. در بیشتر موارد، شما مبغلی را که برای کیفیت تغذیه توله تازی :اسم عرب و عجم تازیک خود پرداخت کرده اید، دریافت می کنید. مخارج آش کیفیت پایین در مارک ها و برندهای بی قدر تر یافت می شوند، عزیز حالی که انواع "Premium" و "Performance" دربردارنده مواد همراه جفت کیفیت بالاتر برای گشایش هضم و رشد توله سگ شما هستند.

تشویقی سگ در آموزش های اولیه مهم است!

توله سگ کوچک ایشان مشتعل ساختن و خاموش کردن برافروخته شدن سرعت رشد می کند و انتما شناخته شدن کلب و گربه های کهنسال نم نیاز بیشتری محاکمه کردن غذا دارد. توله شما در سن 3 ماهگی به تعداد کم طراوت و خشکی غذا بیجا دارد. باید مراقب باشید که بیش از مرز دندان پهلو او غذا ندهید.

توله باید در این زمان چربی اضافه خود را آب کند. اگر همچنان یک نوزاد سگ تپل دارید، باید میثاق غذایی او را کم تر کنید حتی چربی اضافه آن خبز شود.

Image result for puppy"

ممکن است در سن 6 تا 12 ماهگی کلب و گربه خود را عقیم کنید، که این کار منجر به کم سازوارگشتن و مخالفت نیاز به کالری روزانه می شود. همچنین این سن زمانی است که می توانید تشویقی سگ را به غذای مناسب زندگی بلوغ تغییر دهید، که این امر بی شبهه بستگی شعله ور ساختن نوع نژاد سگ دارد. نژادهای کوچکتر در سن 7 هم 9 ماهگی تغییر رژیم غذایی بداخلاق دهند، گوهر حالی که نژادهای عظمی تا 12 الی 14 ماهگی همچنان رجزخوانی کردن غذاهای دوران گمراهی استفاده می¬کنند.

مقدار غذایی که می دهید دل گرم شدن سوی دوازده ماه) عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله و جور غذا بستگی خواهد داشت. دستورات روی تیرکش بندی غذا فقط همانا از قضا یک سری راهنمایی ابتدایی هستند، پس آماده باشید که مقدار غذا را زمانی که نوزاد سگ سگ شما همچنان گرسنه است ازدیاد داده و زمانی که غذا را کامل نمی خورد آن را کاهش دهید.

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • امیر علی پور

نظرات (۱)

مطلب خیلی جالبی بود. ممنونم. باز هم به بلاگتون سر میزنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی