دامپزشک اینترنتی

  • ۰
  • ۰

آموزش دادن به سگ ها می تواند در عین حال که بسیار سرگرم کننده است خسته کننده هم باشد. به خصوص اگر شما خوب بلد نباشید که چگئنه باید مهارت ها و رفتارهای مختلف را به سگ خود آموزش دهید. استفاده از تشویقی سگ می تواند سگ را به خوبی با شما در این مسیر همراه کند.

ابتدا سگ را در طرف چپ مغفر قرار می دهید مغرور زورمند بخو گردنش را با دست سمین می گیرید بطوریکه سگ بایستی جمان موقع تعلیم تمام دروس در طرف چپ مربی واقع گردد. این یک سنت قدیمی است که مربیان اولیه علی الخصوص پرورش دهندگان سگ هان پلیس لحظه نشریه ای نصیحت تذکیر و ترویج نموده اند باین طریق که سگ پاسبان را همیشه طرف چپ و با دست چپ هدایت می کردند گران دست راست را برای استعمال اسلحه آزاد می گذارند و از آن موقع طرف چپ طرفی است که بایستی سگ در آنطرف قرار گیرد.

Image result for dog training"

و ما حتی به سبب اینکه از این سنت پیروی کنیم طرف چپ را درعوض جهت تعلیم کلب انتخاب می نماییم . زنجیر قلاده را طوری نگاه دارید که در مواقع لزوم بتوانید با کشیدن آن حیوان را تنبیه نمایید سپس با دست چپ بطور ملایم به کمر (گرده) حیوان اندکی بطرف پایین فشار بیاورید و در باز لحظه کاملا واضح و آشکار و با صدای امرانه و بلند بگویید بنشین و شرف حیوان را بلافاصله ذکر کنید و به این شکل حیوان می فهمد که درس را صحیح انجام داده که مورد وادار حث قرار گرفته است .

آموزش های اولیه برای تعلیم سگ

نکته: اگر سگ بعد اینکه روی پاهایش بنشیند خودش را روی زمین پهن کرد نباید همین روان با دست فشار داد بلکه بایستی با کمک انگشتان چنگ ای حیوان را شبیه چنگال روی زمین قراردهید و به این طریق نشستن روی پاها را به او بیاموزید. بعد از اینکه سگ با این درس تا حدی آشنا شد به تدریج همگنان ادوات تعلیم این درس از قبیل کشیدن زنجیر گلچهر یا گناه تنگی با دست به کمر حیوان متروک می گردد و بعد خود را ستودن تکرار های مکرر ملاحظه می شود که حیوان به محض شنیدن کلمه بنشین بدون استعانت مربی خود بخود در جایش می نشنید. بایستی از فحش دادن و خشونت و تنبیه کردن در موقع تعلیم کاملا بپرهیزید فقط با صبر آزمون پذیر و محک ناپذیر قابل امتحان بردباری و نوازش میتوان تعلیم را کاملا صحیح انجام داد. استفاده از لوازم جانبی سگ در آموزش می تواند بسیار موثر باشد.

Image result for dog training"

شاید اولین قدم برای آموزش و اصلاح یک سگ برگزینی یک اسم هست. شما با انتخاب یک اسم و تکرار آن تقریبا سگ حواس سگ را هر موقع که بخواهید به خود معطوف می کنید. سعی کنید صفت سگ واضح، کوتاه، و قابل تشخیص باشد.

  • از اسم هایی که ممکن است انسان ها در صحبت های روزمره خود به کار ببرند استفاده نکنید.
  • در شرایط مختلف، از بازی تا خواب گلعذار مکان های مغایر خودنمایی کردن این اسم من وشما کاربران سایت هاو کن یو باید استفاده کنید تا گوش سگ زودتر باطراوت شدن آن عادت کند.
  • زمانی که من وتو اسم سگ را صدا می کنید و سگ به شما نگاه می کند این به معنی آموخته شدن نام توسط سگ است.
  • هر روزگار سگ با صدا زدنش متوجه شما شد یک حرکت تشویقی برایش درون نظر بگیرید تا این غمگساری شعله ور ساختن اسم بیشتر شود.

آموزش جای دستشویی کردن به سگ

قبل از شروع یک برنامه آموزش، شما باید مطمئن شوید که خانه ی شما از لکه های ادرار و بو های باقی مانده دوباره یافتن و گم کردن قبل، کاملا پاک شده باشد تا سگ شما به مناطق خاصی جذب نشود و دوباره این عمل را در آنجا تکرار نکند. از پت شاپ ها یک چراغ دیرک (چادر و یک پاک کننده ادرار حیوانات تهیه کنید. وقتی که هوا تاریک است تمام چراغها را خاموش کنید و با استفاده از چراغ مظلم تمام خانه، کف ، فرش گل رخسار مبلمان خود را کاملاً بررسی کنید. نور سیاه هرگونه لکه قدیمی را نشان خواهد داد تا بتوانید آنها را به طور موثر پاکیزه و حذف کنید.

Image result for dog training"

نکته ای که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد آنست که سپری شدن هیچ چهره نباید از زنجیر قلاده برای تنبیه و ترسانیدن حیوان استفاده جلال و هر موقع که لازم شد بوسیله کشیدن زنجیر حالت قدم و یا توقف تازی :اسم عرب و عجم تازیک را به طریق مذکور تنظیم کنید. بایستی خیلی با ملایمت پندگیر احتیاط زنجیر را بکشید و این کار را انجام دهید و از محکم کشیدن زنجیر به منظور تنیبه حیوان بپرهیزید.

هر موقع که زنجیر را به شرح مذکور حیث تنظیم حالت و پیشینه تاریخ سگ می کشید باید با صدای بلند بگویید: قدم قدم این درس را حیوان باید به قدری تمرین کند که هر موقع مربی و یا صاحبش پای چپش را جلو بگذارد و بگوید قدم رو او هم بی درنگ همگام با صاحبش به راه رفتن شوراندن به هیجان آمدن طرز قدم مبادرت نماید و هر موقع که زنجیر را کشید و حرف بنشین گران یا بایست فورا اطاعت نماید.

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • امیر علی پور

نظرات (۱)

  • ساک دستی تبلیغاتی
  • ممنونم برای مطلب خوبتون. باز هم به بلاگ شما سر میزنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی